Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc dekuji za krasnou vzpominku.

0 0
možnosti

Největší hity měl v 60. letech. Ona to byla (alespoň pokud jde o muziku a filmy) nádherná doba. Kapely se množily jako houby po dešti a skutečných hitů bylo nepočítaně. Některé přeživší kapely se bez nich neobejdou ani dnes. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Krásná vzpomínka na úžasného zpěváka a jeho písně. Moc díky!R^

5 0
možnosti

Já mám od Petra Nováka nejraději Klaunovu zpověď:

..."Tak slyšte, já miloval jsem lidi

a proto jim, ne Bohu se zpovídám."...

..."Teď už mi líčidla rozežrala tvář

a maska smíchu navěky mi spadla,

tam v dáli vidím, vidím slunce zář,

já za tím sluncem musím jít!"...

Krásná písnička a úžasný text!!

12 0
možnosti
  • Počet článků 141
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 753x
Každý den se může ukázat paprsek něčeho nového a zajímavého .

https://www.facebook.com/thomasaligher2023

 

 

 

Seznam rubrik