Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Koupit si psa je jediný způsob, jak si lze za peníze koupit lásku

Vždy jsem toužila mít psa. Dříve jsme měli Yorkšírského teriéra, Benjíka, o kterém jsem tvrdila, že to pes není. Maminka se mě ptala „A co to tedy je?“ „Veverka“ říkala jsem jako malá v naději, že pochopí, co mám na mysli. Byl moc malý, vzteklý a i přes to, že nám byl věrným společníkem po celé roky, já snila  o dni, kdy budu mít velkého psího kamaráda. Všichni jsme ho ale samozřejmě měli rádi a dnes nám moc chybí.

Stále jsem ale neztrácela naději a doufala v den, kdy se naše rodina rozroste o dalšího čtyřnohého miláčka. Jako malá jsem každý rok jsem psala Ježíškovi dopis. Prosila jsem ho o to, aby mi pod stromeček nadělil psa. Nedávno jsem jeden z těch dopisů četla. Psala jsem, že pokud mi štěňátko pod stromeček nemůže dát, tak alespoň obojek, abych měla připravené všechno, co potřebuji.

Přišel den desátých narozenin a já psa dostala. Bohužel zase plyšového. To jsem ještě ale nevěděla, že mě to největší překvapení teprve čeká. Mamka měla toho opravdového psa už koupeného a hlídala ho naše známá. S velkou červenou mašlí kolem krku a hnědýma očima do kterých jste se hned zamilovali, jsem dostala  Sáru na oslavě mých narozenin. Byla jsem v sedmém nebi. Do postele samozřejmě nemohla a tak jsem to vyřešila po svém. Udělala jsem si spací koutek na zemi, kde jsem se Sárinkou spala. Vždycky byla moc hodná, pokud zavřeme oči nad pár loužičkami, či rozkousanými pantofli. Ani nevím, jak to uteklo, ale z roztomilého štěňátka vyrostla velká Sára, která mi občas svými pohyby připomíná neohrabaného slona v porcelánu.

Říká se, že pes je nelepším přítelem člověka – a je to tak. Sára je po mém boku pokaždé, kdy se cítím šťastně, nebo smutně. Věřte, když za sebou máte těžký den, nebo jste ze všeho unaveni, psí oči plné naděje a radosti z toho, že jste doma a s nimi, Vás vždycky postaví na nohy.

Neumím si už ani představit život bez psa. Vždy když přijdu ze školy, nebo si jen skočím pro něco ven, přijdu zpět a Sára mě vítá tak, jako bych byla pryč celou věčnost. Vždycky mě dokáže rozesmát. Bez ohledu na to, jakou bláznivinu svému chlupatému kamarádovi řeknu, dá mi pac a se vším souhlasí. Věrně naslouchá mým příběhům a tajemstvím a mám jistotu, že u ní vše zůstane v bezpečí. Někdy se hodí, že psi neumí mluvit tak jako lidi. Možná ale proto jim tolik rozumíme :-)

Teri Eger 2012

www.fenixradio.net

Autor: Thomas Aligher | pondělí 26.11.2012 8:00 | karma článku: 17,08 | přečteno: 820x
  • Další články autora

Thomas Aligher

Máte v rodině talent?

Kolem nás je tak obrovské množství dramatických kroužků, také volnočasových hereckých táborů a někdy opravdu za šílené částky placených kurzů. Máte v rodině talent? Udělejte víc než jen hraní na hraní...:-)

6.4.2024 v 14:47 | Karma: 0 | Přečteno: 0x | Pozvánky, akce

Thomas Aligher

Zálety s Jitkou ( Záboří )

Jitka Šebková se rozhodla udělat velký krok. Není ani herec, není ani moderátorka, ale miluje zajímavá a krásná místa stejně tak i cestování. Máte chuť vyrazit někam, kde se bude nádherně cítit i vaše rodina?

9.9.2023 v 10:00 | Karma: 0 | Přečteno: 26x | Diskuse| Cestování

Thomas Aligher

Královna bílého srdce...

Ležíš právě teď na vozíku a vnímáš jen velkou spoustu světel na stropech všech míst. Žádná oblaka, žádné radosti života, jen věříš ve smysl, který to všechno možná dává. Náhle jsi nahatým skromným Adamem jenž věří...

28.2.2023 v 15:28 | Karma: 0 | Přečteno: 82x | Diskuse| Ona

Thomas Aligher

Káčo, ještě prosím lítej!

Pojďme spolu na stage, kde se připravuje víkendové vystoupení plné empatií, citů, lidskostí, ale také chyb a malých přešlapů. Zkusme společně otevřít svá srdce nehledat nedostatky, ale raději nabídnout pochopení a uznání.

5.11.2021 v 17:37 | Karma: 3,63 | Přečteno: 152x | Diskuse| Ona

Thomas Aligher

EL-DÉ-EN

Každý den neúprosně odpočítává čas,kdy mládí předá vládu silnějšímu stáří. Náhle přicházejí nezvané tvary, kterým se říká vrásky a v zrcadlech nás trošku děsí šedých vlasů stín.

18.1.2020 v 15:53 | Karma: 2,80 | Přečteno: 90x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Jako prd do Stromovky, posmívá se Fico slovenské sbírce pro Ukrajinu

29. dubna 2024  10:08

Slovenský premiér Robert Fico označil úspěšnou sbírku na munici pro Ukrajinu, ve které Slováci už...

„Islamisté si tu dělají, co chtějí.“ V Hamburku žádali zřízení chalífátu

29. dubna 2024  9:54

Víkendová demonstrace radikálních muslimů v severoněmeckém Hamburku, při které účastníci požadovali...

Královéhradecký kraj opět očekává těsný souboj ODS s hnutím ANO

29. dubna 2024  9:50

Billboardy a plakáty už několik dnů patří kandidátům červnových voleb do Evropského parlamentu. A...

Žena, kterou ve žďárském útulku surově pokousal pes, v nemocnici zemřela

29. dubna 2024  9:48

Svým velmi vážným zraněním podlehla dvaašedesátiletá žena, kterou v půlce dubna napadl v psím...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 141
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 753x
Každý den se může ukázat paprsek něčeho nového a zajímavého .

https://www.facebook.com/thomasaligher2023

 

 

 

Seznam rubrik