Úterý 31. března 2020, svátek má Kvido
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 31. března 2020 Kvido

10. 09. 2015 21:10:00
Už v týdnu jsem se těšil na víkend. Důvod byl jasný. Přijaté pozvání strávit víkend na broumovsku a vyplatilo se.
Broumovsko a Náchodsko (Lukáš Pirný)

Bylo na co vzpomínat, připomenout si, kde jsem jako v areálu jednoho z penzionů, které se vyskytují v Teplicích nad Metují. Počasí po celé dny bylo úžasné. V sobotu ráno se vydáváme do Adršpašsko-teplických skal. Vstupné 70 Kč není nikterak vysoké, a tak se vydávám společně s přáteli do stínu stromů a skal. Naše kroky směřovaly na vrchol zříceniny hradu Střmen, odkud je nádherný výhled do kraje. Po sestoupání z vrcholu jsme zpět na naučné stezce, na které se během našeho kochání rozhledy vytvořily početné davy turistů, a idylka tiché přírody byla ta tam. Bylo pár okamžiků, kdy mi kamarádi dav pozdrželi, abych měl fotku bez lidí. Přesto jsme si 16km okruh užili. Mírná náročnost terénu udělala své.

Broumovsko a Náchodsko

Zítra rozhodně tolik neujdeme. Neděle. Kam se vydat? Návrhů bylo několik. Bylo rozhodnuto, směr Babiččino údolí. Okruh ve srovnání s předchozím dnem byl opravdu relaxační. Od zámku k mlýnu, pomníku Babičky až po Viktorčin splav, kde jsme smočily nohy v ledové Úpě. Po dlouhém relaxu u vody nastal čas vydat se na vlak a psychicky se připravit na návrat do velkoměsta.

Lukáš Pirný 2015

www.fenixradio.net

Broumovsko a Náchodsko (Lukáš Pirný)Broumovsko a Náchodsko
Broumovsko a Náchodsko (Lukáš Pirný)

Autor: Lubomír Zemanec | čtvrtek 10.9.2015 21:10 | karma článku: 10.16 | přečteno: 272x

EL-DÉ-EN

Každý den neúprosně odpočítává čas,kdy mládí předá vládu silnějšímu stáří. Náhle přicházejí nezvané tvary, kterým se říká vrásky a v zrcadlech nás trošku děsí šedých vlasů stín.

18.1.2020 v 15:53 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 36 | Diskuse

Lubomír Zemanec

Správná dáma nic neodpustí!

Ahoj můj čtenáři! Říkají mi,Věruno...ale to je jenom manévrovací postoj těch ostatních hlupáků! Když vám poprvé podám ruku, tak mírně sklopím svá něžná víčka s fakticky značkovou řasenkou a řeknu : Věra Vařechová a zatím si tykat

14.6.2019 v 8:00 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 12 | Diskuse

Odběr krve

Vážení čtenáři, neumíte si ani představit,jak se zdánlivě banální odběr krve může stát obrovskou aktivitou, která vás poničí na několik dalších hodin.

11.6.2019 v 8:15 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 5 | Diskuse

Lubomír Zemanec

Zdravotní sestra není mrcha!

Světla v pokoji se pomalu mění ještě před chvilkou byla hluboká noc, ale teď uzavírá noc s ránem příměří.

23.5.2019 v 9:00 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 9 | Diskuse

Libor O. Novotný

Nebeská brána Tianmen

Číňané se stávají mistry v tom, jak využít přírodních krás k nalákání turistů a vyždímání jejich peněženek tak, že si to turisté ještě pochvalují (včetně mě). Příkladem může být oblast hory Tianmen a skalního okna Nebeská brána.

30.3.2020 v 15:00 | Karma článku: 12.04 | Přečteno: 266 | Diskuse

Ladislav Kolačkovský

Zříceniny Nového hradu krále Václava - Wenzelstein

O Novém hradě u Kunratic bylo již napsáno velmi mnoho. Před šesti sty lety proběhla legendární bitva u Sudoměře, ale ještě dříve vzplál válečný požár na mnoha místech království, jako kupříkladu dobytí Wenzelštejnu.

29.3.2020 v 16:59 | Karma článku: 16.68 | Přečteno: 437 | Diskuse

Pavel Liprt

Kopeček Ralsko, loupežníci a sovětské vojsko

Asi čtyři kilometry severovýchodně od jedné úžasné zmrzlinárny se nachází jeden zajímavý kopeček. Asi bych to měl upřesnit. Zmrzlinu si můžete dát v městečku Mimoň, ale až po výstupu. Je tak výborná, že byste už nahoru nešli.

29.3.2020 v 16:33 | Karma článku: 19.45 | Přečteno: 433 | Diskuse

Eva Hauserová

Jak jsme se šťastně vrátily z Malajsie domů

Poslední díl našeho putování po Malajsii: mračna se stahují a Malajsie zavádí přísná opatření proti šíření koronaviru. Uvízneme někde po cestě?

29.3.2020 v 8:13 | Karma článku: 11.62 | Přečteno: 467 | Diskuse

Václav Szőcs

Všeci nedodržujů!

Slyšíme ať už z úst pana Prymuly, slovenského premiéra České republiky, nebo nás tím dnes a denně zásobují média... Je to skutečně tak? Aneb sem se jel projet na mašině! (pssst kecám, jel jsem na vajíčka) :-D

28.3.2020 v 22:30 | Karma článku: 28.96 | Přečteno: 1175 | Diskuse

Tento blog, je vstřícnou spoluprací mezi Fénix rádiem a blogem idnes.cz Vyzkoušejte naše vysílání a bavte se při čtení skvělých článků na idnes.cz