Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tohle krystalicky čisté Promo má jedinou podstatnou vadu: neuvěří mu ani pětileté dítě. Zarážející fakt, který si přímo říká o reakci, spočívá v naprosto opačné realitě většiny v Promo uvedených informací. Spontánně mě napadá cosi o klamavé reklamě... O láskyplném vztahu hodného "Managementu" k (zbývajícím) zaměstnancům (kteří dosud z nějakého důvodu ještě neutekli) ani nemluvě. Vskutku "partnerský" vztah Management vs Hotelangestellte se z ověřených informací projevuje rozsáhlým špiclováním podřízených, nelegálním použitím skrytých kamer (to se týká i veřejných prostor pro hosty, obvyklá výstraha "Prostor je monitorován" protiprávně chybí). Dále vytvářením "bodrého" vztahu Panstvo vs Poddaní, a v neposlední řadě propouštěním personálu na úkor nově vytvářených manažerských pozic. Přesněji řečeno, těch jeho zbytků, většina personálu je již nějaký čas externě najímána skrze Outsourcing. Hotel, který se již před lety zcela dobrovolně vzdal zbytků solidní klientely ve prospěch ruskojazyčných baťůžkářů, je jen stínem bývalé kvality. Netrpělivě očekávám, kdy zhotoví venkovní štít s názvem hotelu v cyrilici... Zatímco kdysi to byl čtyřhvězdičkový hotel s kvalitou služeb (téměř) na úrovni pěti, klesá v posledních letech kvalita strmě dolů zpět na předlistopadové dvě hvězdy. V tomto ohledu je pozoruhodný fakt, že i mnohem méně náročná rusky mluvící klientela si v recenzích všimla, že je na hostech vcelku okatě šetřeno téměř na každém kroku. Částečnou představu o fungování hotelu "Weder Fisch noch Fleisch", tedy nemastno-neslaného "Ani ryba ani rak" lze získat také v recenzích na ubytovacích serverech (siehe Booking[dot]com) .

0 0
možnosti
  • Počet článků 141
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 753x
Každý den se může ukázat paprsek něčeho nového a zajímavého .

https://www.facebook.com/thomasaligher2023

 

 

 

Seznam rubrik