Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Zdena Zdendule

7. 10. 2012 13:51
Esterka

Moc vám paní Altmanová děkuji za tento příspěvek,Rozplakala jste mě.On si opravdu člověk uvědomí jak má v podstatě "lehký" život,když je zdravý a obklopen třeba i zlobivými dětmi.Naposled se mnou hluboce otřásl příběh Johanky.Mám stejně starou vnučku a potkat to mě,nevím jak bych to přežila.Mám ale zrovna tak starou druhou vnučku jako je Esterka a zaplaťpánbůh že mi domá dělá jen "demoliční četu."Jak jsem šťastná žejsou  tyhle mé holky a zrovna tak pětiletý vnuk zdraví. 

Přeji vám spíš jen příjemné zážitky.

Zdena

0 0
možnosti
RA

RenyAl

7. 10. 2012 14:52
Re: Esterka

Zdeni, to já děkuji za Vaše slova a srdce na dlani. Byla jsem sama na sebe naštvaná, co řeším za blbiny a že si dovolím je pokládat za DŮLEŽITÉ, proto vzniknul ten článek... Teď doufám, že otevře hodně srdcí dokořán a že nám spousta lidiček pomůže pomáhat :-)

Johanku jsem osobně znala a znám celou jejich rodinu. I mámy zraněné takovým způsobem potřebují pomoct :-( Kdo nezažil, nepochopí... Taková bolest se nedá popsat, ani poměřit. Vrátit do duše radost je mnohdy daleko těžší, než uzdravit tělo.

Doufám, že další články budou veselejší a zase Vás třeba naopak rozesmějí :-) Každopádně se k Esterce ještě vrátím a Vám zatím přeji vše krásné a moře Lásky, jako i všem Vaši demoličním četám :-)

S láskou Renáta V

0 0
možnosti
  • Počet článků 141
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 753x
Každý den se může ukázat paprsek něčeho nového a zajímavého .

https://www.facebook.com/thomasaligher2023

 

 

 

Seznam rubrik