Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ježkovy voči, to už snad nééé ?!

Šinu si to lážo plážo kamsi... jo už vím, do Polska na výlet jsme s kámoškou Hrubinkou jely ! A najednou píp píp – SMSka : "Vážený zákazníku, dovolujeme si vás upozornit na dluh v platbách za internet za měsíc červenec - částku 495,-Kč uhraďte laskavě na účet číslo..." bla bla bla. Co ? No to... Jak ? No to né ! To bude nějaká mejlka, já přece platím pokaždý a navíc 503, tak nemůžu dlužit 495, že jo ?

Tak jsem mávla rukou a jela dál. Jenže pak mi to nedalo. Mrknu ještě na variabil... no ale... ten je můj, to sedí. Tak co to za zmatek ? No bude lepší tam cinknout a zjistit, kdo z nás špatně vidí.
"Dobrý den," usmívám se přátelsky. "Přišla mi omylem nějaká zpráva o dluhu, můžete se mi na to mrknout ? Údajně mi chybí platba za červenec, ale já platila už i srpen !“ vysvětluju. Paní na druhém konci drátu ochotně přikývne. "Ale jistě... Tak já to tu vidím a vypadá to, že máte skutečně všechno uhrazené !" diví se. "Né, to tak nevypadá, já to skutečně uhrazené mám," oddechnu si spokojeně. "Víte, internet je pro mě priorita, závisí mi na tom vysílání rádia a taky... jak bych vám to... moje mladší dcera musí - opakuji MUSÍ (!) mít ty svoje Upíří deníky a... kdyby nešel internet, je schopná nechat se deportovat do nejbližšího Klokánka pro týrání nezletilé, rozumíte ? To nemůžu riskovat !"
Paní mi rozumí a znovu opakuje, že tam žádný dluh nevidí. "A tak je tedy všechno v pořádku ? Nebudete po mě nic chtít ?" ujišťuju se ještě. "No já vidím jen rok zpětně, tak by možná bylo dobrý, kdyby jste poslala výpisy za období, kdy od nás internet odebíráte, aby jsme to tu mohli odkontrolovat..." No to jako... cože ? Mi to došlo a nechápu. "Jako za celý období ? " lapám po dechu vyděšeně. Vždyť já ani nevím, od kdy od nich internet mám...? "A nebylo by jednodušší, kdyby jste mi případně dala vědět, jakej měsíc chcete a doložila bych jenom ten ?" ptám se pro jistotu. "No, tak by jsme to taky mohly udělat..." odvětila operátorka.
A v tu chvíli se mi vybavil jeden úplně pitomej vtip : Příjde chlap do drogérky, jo a ptá se prodavačky : "Máte něco na hubení komárů ?" A prodavačka hned ví : "Jo jo, zrovna tu máme takovou novinku : tabletky ! Chytíte komára, opatrně mu otevřete pusinku, dáte mu do ní pinzetou tabletku, pusinku mu zavřete a přidržíte tou pinzetou zavřenou, dokud se prášek nerozpustí a jakmile komár polkne, tak ho to usmrtí..." A chlap na ni tupě čumí a diví se : "No a nebylo by jednodušší ho prostě rozmáčknout, když už ho držim v ruce ?" A prodavačka pohodí blonďatou hlavou a říká : "No, nebo tak...!"

A nejít o moje peníze, tak se snad v tu chvíli i zasměju. Ale nesmála jsem se a s paní na telefonu jsme se domluvily, že mi pošle případné vyjádření mailem, kdyby náhodou něco objevila. Pokládala jsem telefon s dobrým pocitem, že nic neobjeví a že mám tuto směšnou záležitost z krku.
Sešlo z uší, sešlo z mysli. Asi na dva dny. Pak jsem objevila mail. Jako že váženej zákazníku, evidujeme dluh za měsíc červenec 495,-Kč a za srpen 2013 503,-Kč. Cože ? ! ? ! Si dělaj srandu už, ne ? Tak nejdřív chtějí nesmyslnej červenec, pak mi baba na infolince řekne, že mám všechno uhrazený a najednou chtějí dokonce i za srpen ? A co to je za divnou částku ? No to mě podrž ! A hned sedám a píšu odpověď, protože tohle je zas další nehoráznost – musí mi pořád ten Zákon schválnosti čůrat přes rameno ? ? ?
V odpovědi stálo, že se mi to jejich počítání vůbec nelíbí a že si nejsem vědoma jakýhokoliv výpadku v platbách, což dokazuju výpisama z banky v příloze a ať si v tom laskavě udělají pořádek ! Nasupeně jsem klikla na ODESLAT a ulevilo se mi, že mám tuhle nechutnou záležitost za sebou. Ale to bych asi nebyla já, že jo ? Druhý den otevřu mail a v něm :
-----Original Message-----
From: info@internethome.cz
To: renataaltmanova@fenixradio.net
Date: 26-08-2013 12:51

 
Dobrý den,
 
na základě Vašeho hovoru a kontroly plateb bychom Vás chtěli požádat o doložení úhrady 8 a 9/2012.
 
S pozdravem a přáním pěkného dne 
   
 Jitka S.M.
 Zákaznické oddělení 
   
 

Čtete dobře, jo ? Srpen a září 2012 ! ! ! Tak né už červenec a srpen 2013, už prosim vás srpen a září 2012 ! ! ! No a to už se ve mně všechno vařilo ! Znovu jsem sedla a dala se do psaní, vyloženě nadšená, protože já jinak nemám co na práci, než hrát ruletu alá kolik měsíců přihodíš, o tolik zpuchneš ! Píšu jim proto jasně a výstižně :

Subjekt : Zmatky a omyly !                                                                              Tue 27-08-2013 21:30
<renataaltmanova@fenixradio.net> 

To: info@internethome.cz
Attachments:
AllSrpen 2012.txt (4.6 kB)Září 2012.txt (2.9 kB)

 

Dobrý večer !
Tak já už jako trochu nechápu, co se tam u Vás děje ! Píšete mi asi tři a každý z Vás chce něco jiného !
Nejdříve mi přijde SMS, že dlužím jednu platbu za červenec 2013, pak mi po telefonu řeknete, že rok zpětně vidíte, že je vše placené ! Pak mi ale pošlete e-mail, že nemám zaplacený dokonce červenec a i srpen 2013 (!) a když Vám pošlu doklad o zaplacení obou měsíců, tak mi napíšete, že nemám placený srpen a září 2012 ? ? ?
Přikládám tedy tyto Vámi kýžené měsíce a doufám, že si nenapíšete o další nějaké měsíce třeba z roku 2011, nebo 1976, protože to už by mě asi potrhalo smíchy a přišli by jste tudíž potrháním o zákazníka !
Naposledy žádám, aby jste si to tam dali do pořádku, protože jak jsem již uvedla, na internetu závisí vysílání rádia, pro které pracuji a tudíž si zakládám na včasných a přesných platbách, abych spojení neohrozila ! Neohrožujte ho, laskavě, ani Vy a zavládne všestranná spokojenost. 
Mám sice hezký námět na článek, ale věřte mi - raději se se čtenáři dělím o legrační zážitky... třeba se zvířátky... o mimozemšťanech předkládám fakta jen velmi nerada !
S přáním krásného večera a následného dne a fakt už naposledy s milým pozdravem Renáta Altmanová.
--
Renáta Altmanová  

Načež jsem přiložila další dva výpisy o zaplacení a málem promáčkla ENTER vzteky. Netuše, že bych ráno raději neměla mail ani otevírat, protože…

RE: Ověření zaplacení za službu elektronických komunikací                                    Wed 28-08-2013 10:27
<info@internethome.cz> 

Attachments:
Alloledata.mso (3.5 kB)image001.png (4 kB)



 
 

Dobrý den, 
   
Velice se Vám omlouváme za vzniklé nepříjemnosti. 
   
Náš systém nedokáže rozpoznat, které platby jsou a které nejsou zrealizované. Proto platba za každé poslední dva měsíce se nám jeví jako neuskutečněná a nelze je s výpisy spárovat.
Proto bychom vás chtěli požádat o doložení úhrady za měsíc 8 a 9/2011.

S pozdravem a přáním hezkého dne
      
 Oto Š. 
 Zákaznické oddělení 
   
 Internethome,s.r.o. 
 

Nene, že ne ? Legrace, že jo ? No má smysl si tu s nima vypisovat maily, když si z toho dělaj kloboučku hop ?! Vzala jsem úplně, ale úplně všechny výpisy, co jsem kdy internet platila a s komentářem „NEMÁM SLOV !!!“ jsem je (některé již podruhé) odeslala Za Brumlovku. Hele a najednou přestali psát. Tak jsem asi tejden vyhlížela a když furt nic (přistihla jsem se, že mi to začíná chybět, jsem opuštěná, nikdo mi ani nenapíše…) tak jsem zvedla telefon a že si aspoň pokecáme, ne ?
Dovolala jsem se k jakémusi odbornému mladíkovi – jméno si radši nepamatuju. Ptám se, jak to se mnou vypadá a jestli už můžu v klidu spát, nebo jestli mě snad stále udržují na pozici dlužníka… Pravil, že vidí, že jsme komunikovali mailem a buď se zakuckal, nebo dusil smích, ale asi si to četl… nicméně když přestal vydávat ty podivný zvuky, řekl mi, že tam vidí, že mám přeplatek.
A to jsem zase vydala podivnej zvuk já. „Jak tam asi můžu mít přeplatek, když jsem platila všechno fakturu za fakturou, nikdy napřed, nikdy pozadu, nikdy míň, nikdy víc, do hadího tlustýho střeva CO TO ZASE MELEŠ TY PAKO ? ! ? ! To bude článek jako víno ! Mě je totiž jasný, o co vám jde ! Zkusíte to takhle na pár lidí a hodně se jich lekne, to pětikilo radši zaplatí, no a kdyby jich bylo jen dvacet, že jo ? Desítka v kapse dobrá navíc, ne ?“
Se asi lekl. (Popravdě, já sebe taky…) A řekl mi, že bude lepší, když předá můj požadavek na finanční oddělení, aby to se mnou dořešili oni a dlužné měsíce jsem dorovnala - takže se mi prej někdo ozve mailem :-D No lidi, ten mladík mě TO-TÁL-NĚ připravil o řeč a skoro o dech a částečně o rozum, protože v jedný větě mi přeplatek s dluhem ještě nikdo nezasnoubil ! Tak jsem stála, hubu dokořán, v koutku pěnu a on kvokal „Haló ? Ha… haló ? Slyšíme se ? Hm, asi už tam není…“ a zavěsil. Ale jojo, vona tam byla, víš ? Stála a čuměla na ten modem od vás a měla chuť mu vykousat diody a něco velmi sprostýho při tom řvát…!
A už je to pěkně dlouho a nikdo se mi neozval a já nechápu proč ?! Tak hezky jsme si psali a pak i pokecali a byla jsem rozhodnutá i přijet na kafe a oni mě takhle hoděj přes palubu, no kakaný chování, to se hodnejm holkám nedělá !
Jůůů, ale co když… No jo ! Co když mi napsat nemůžou ? Ty vado že voni jim chudákům vodpojili internet ? Určitě nezaplatili zálohu a vzniknul jim tím přeplatek a to jsem někde slyšela, že je pak docela komplikace… Já jim zejtra budu muset zavolat a optat se lidsky, jestli něco nepotřebujou…

 

S láskou Vaše Altmanka, lidičky : - )

2013

Autor: Thomas Aligher | pondělí 7.10.2013 8:10 | karma článku: 21,18 | přečteno: 869x
  • Další články autora

Thomas Aligher

Máte v rodině talent?

Kolem nás je tak obrovské množství dramatických kroužků, také volnočasových hereckých táborů a někdy opravdu za šílené částky placených kurzů. Máte v rodině talent? Udělejte víc než jen hraní na hraní...:-)

6.4.2024 v 14:47 | Karma: 0 | Přečteno: 0x | Pozvánky, akce

Thomas Aligher

Zálety s Jitkou ( Záboří )

Jitka Šebková se rozhodla udělat velký krok. Není ani herec, není ani moderátorka, ale miluje zajímavá a krásná místa stejně tak i cestování. Máte chuť vyrazit někam, kde se bude nádherně cítit i vaše rodina?

9.9.2023 v 10:00 | Karma: 0 | Přečteno: 26x | Diskuse| Cestování

Thomas Aligher

Královna bílého srdce...

Ležíš právě teď na vozíku a vnímáš jen velkou spoustu světel na stropech všech míst. Žádná oblaka, žádné radosti života, jen věříš ve smysl, který to všechno možná dává. Náhle jsi nahatým skromným Adamem jenž věří...

28.2.2023 v 15:28 | Karma: 0 | Přečteno: 82x | Diskuse| Ona

Thomas Aligher

Káčo, ještě prosím lítej!

Pojďme spolu na stage, kde se připravuje víkendové vystoupení plné empatií, citů, lidskostí, ale také chyb a malých přešlapů. Zkusme společně otevřít svá srdce nehledat nedostatky, ale raději nabídnout pochopení a uznání.

5.11.2021 v 17:37 | Karma: 3,63 | Přečteno: 152x | Diskuse| Ona

Thomas Aligher

EL-DÉ-EN

Každý den neúprosně odpočítává čas,kdy mládí předá vládu silnějšímu stáří. Náhle přicházejí nezvané tvary, kterým se říká vrásky a v zrcadlech nás trošku děsí šedých vlasů stín.

18.1.2020 v 15:53 | Karma: 2,80 | Přečteno: 90x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 141
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 753x
Každý den se může ukázat paprsek něčeho nového a zajímavého .

https://www.facebook.com/thomasaligher2023

 

 

 

Seznam rubrik