Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Klidný spánek II. - aneb jak úžasná story pokračova

 Milí přátelé ! Příběh nákupu povlečení ala jaké svět neviděl jsme opustili ve fázi, kdy uběhla 30ti denní lhůta, kdy zboží musí dorazit k zákazníkovi a nic. To jsem ale netušila, jaké povyražení mě s touto zajisté solidní firmou… no… firmou… s touto paní ještě čeká. Jelikož jsem byla několikrát tázána, jak to všechno dopadlo, nebudu ztrácet čas psaním příspěvků do diskuze a povím vám to velice ráda na našem milovaném blogu…

      V podivně stanovené lhůtě jsem se tedy nedočkala ani zboží, ani vrácených peněz a tak jsem přešla k jednání se slevovým portálem. Telefon mi zvedla docela dobře naladěná paní. Nevím, jestli se mi to zdálo, ale její úsměv strnul až ve chvíli, kdy jsem vyslovila onu kouzelnou zaklínací formuli a řekla jsem „povlečení“. „Říkáte povlečení ?“ zarazila se na vteřinku. „A můžete mi přeposlat komunikaci s tím obchodem, prosím ?“ Samozřejmě, že jsem mohla, vše mám pečlivě uložené a když mám deprese, čtu si maily od Janičky s.r.o., protože nic člověka víc nepobaví, než parodie :-D

      Málem bych zapomněla říct, že jsem Janičce s.r.o. poslala odkaz na předešlý článek. A vychovaná asi je, moc totiž děkovala za reklamu, protože špatná reklama je prý také reklama a že se mi asi ozve její právník, slibovala. Právník se ale neozval L A to jsem si s ním chtěla promluvit o tom, jestli by se Janičce s.r.o. spíš nevyplatilo investovat do normálních webových stránek, než do něj, protože ty, co má, chtě nechtě dost vypovídají o úrovni jejího „obchodu“…  A psala ještě, Janička s.r.o., že teda když jsem taková, tak mi nic nepošle a přitom to chtěla zrovna poslat, ale jde a vyndá to z krabice, co má nachystanou na poštu, abych věděla ! A úplně vidím, jak si dupla a vyplázla na mě jazyk, no to mě teda ale setřela ! :-D

      No nic. Odeslala jsem vše, co po mě na Berslevu.cz chtěli a dva dny se nedělo nic. Proto jsem třetí den opět žhavila drát a dovolala jsem se k mému štěstí zase té samé paní, co prve. Jenže už nebyla tak hezky naladěná, když slyšela, kdo volá. Stroze mi řekla, že je v jednání vrácení peněz a že se ozvou. Chápu, asi nemají rádi takové situace, navíc vím, že nejsem sama, kdo je v případě tohoto „obchůdku“ prudí, ale odhadnout morálku každého jejich klienta, který si u nich sjedná slevové akce, asi není zrovna vždycky med…

      Nicméně za další dva dny mi přišel mail, ať jim napíšu číslo účtu, kam mi mají zaslat peníze, že je rozhodnuto a schváleno vrácení. Obratem číslo účtu letělo a já se radovala, že mám konečně tu věc vyřešenou. Jelikož ale to povlečení mělo být vánočním dárkem, musela jsem rychle jednat ! Objednat jiné. Takové, které do vánoc dorazí – měla jsem na to tři dny – vcelku šibeniční termín ! Tak šup na již vyzkoušenou firmu EMBA Trade v Hradci (v předešlém článku viz. http://www.vyprodejskladu.eu) a modleme se, ať stihnu předeběhnout jejich varování na stránkách, že se blíží inventura a tudíž stopka pro objednávky ! (Kdyby vás třeba zajímalo, jak to dopadlo, tak v pondělí jsem povlečení objednala, v úterý zaplatila a ve středu už tu na mě zvonil vykulený pošťák a jako neodolal se ptát : „Kolikátej balík už vám to vezu ?!“ No nebyl čas mu identifikovat mou posedlost, uznejte !).

      Ale to jsem odbočila. Ptáte se, kdy dorazily vrácené peníze a nakolik byli na Berslevu.cz pružní ? Pak vám odpoví dopis, který jsem v pátek před Ježíškem nakonec zase psala Janičce s.r.o.

      „Vážená paní, Vy jste NEUVĚŘITELNÁ !

Klobouk dolů - s něčím takovým, jako jste Vy, jsem se v životě nepotkala a že se mi dějí safra velké věci ! Tak nejprve dva měsíce balíte zboží...jo ? Pak otálíte s vrácením peněz..., jo ? Pak tedy trucovitě vyndáváte zboží z krabice, přitom jste ho chtěla už poslat..., jo ? Mezitím slibujete právníka a přitom nic... Pak mi na Berslevu.cz potvrzují, že peníze dostanu zpět a žádají číslo účtu... Až mi nakonec žádné nepřijdou a čeká mě co ? Čeká mě překvapení ! Jaké ? No to vyndané zboží z tý krabice ! Jako doslova - Vy jste ho fakt vyndala z krabice a poslala v igelitu na odpad, nebo co to bylo za obal, jak originální ! To by snad ani nevadilo, ani chybně napsaná adresa - stane se ! Ale paní ! Co jste mi to pro Boha poslala za nesmyslné věci ? ? ? ? ? NEUVĚŘITELNÉ !

Děláte si legraci, nebo naschvály, nebo neumíte číst, nebo co jste jako nepochopila na tom, že chci dvoje povlečení na dvoulůžko a k nim dvě prostěradla na dvoulůžko, že jste mi poslala ČTYŘI DRUHY TOTÁLNĚ RŮZNÝCH POVLEČENÍ NA JEDNU POSTEL ? ! ? ! ? ! Červené, modré, dva různé vzory hnědé... Vy takhle doma povlíkáte ? Aby jste si s manželem nekradli deku ? Jako mám mít červenou a on modrou, jako ve školce - holka kluk, holka kluk... Jaké části objednávky jste nerozuměla, když jsem velice zřetelně napsala 2ks vzoru č.K2 a 2ks vzoru č.22 ? ? ?

Koukám, Vy nemáte bordel jen v tom, do kdy má solidní obchodník zaslat zákazníkovi zboží, kor když si vyřve peníze a poštovné IHNED předem na účet ! Vy vůbec ani nevíte, co prodáváte ! A to jsem se zatím úplně bála sáhnout si na materiál, protože si o Vás chci uchovat poslední zbytek iluze, že aspoň nabízíte kvalitní věci, když už jinak jste bezkonkurenční Silvestrovské číslo !

Nebudu se tu rozčilovat nad tím, že jsem si samozřejmě povlečení objednala jinde, když mi bylo jasně řečeno, že vracíte peníze (trvalo jim TŘI DNY ! TŘI DNY od objednání, než zboží dorazilo k mým rukám - máte se co učit !). Nebudu se pozastavovat ani nad tím, že si dovolíte poslat úplně jiné zboží, než člověk zaplatil, POSLEDNÍ PRACOVNÍ DEN PŘED VÁNOCEMA, kdy už chudák člověk ani nemá šanci na výměnu a to jste se celou dobu holedbala, jak na vánoce obešlete všechny zákazníky - no jestli takhle, tak si toho právníka vážně rychle sežeňte !

      Nechci se pitvat ani v tom, že raději neberete telefony a myslíte si, že tím před něčím utečete. Já teď už pouze očekávám jako SAMOZŘEJMOST, že obratem uvedete své dětinské chyby na pravou míru a okamžitě mi pošlete zpět mé peníze. Ne však už 1.400,-Kč, ale 1.600,-Kč a to proto, že nebudu platit poštovné při vracení této směšné zásilky díky Vaší negramotnosti ze svého ! Krabici, do které to dám, Vám počítat nebudu, ta je podle mě samozřejmá, nebudu to přeci posílat zpět ve Vašem pytli na pet lahve, to by mě na poště hanba fackovala (ale to už jsem detailista).

      Zajisté ale pochopíte, že Vám patří můj dík v jednom jediném směru - alespoň je o čem psát. Pár lidí mě oslovilo s dotazem, jak celá věc dopadla, no nezlobte se na mě, nemohu se nepodělit - ostatně byli mezi nimi i ti, co Vám naletěli také, takže o důvod víc šířit nadšení !

      Janičko s.r.o. ! Chci Vám říct jediné : NIKDO Z NÁS NENÍ NIC VÍC, NEŽ ČLOVĚK ! Stát se může cokoliv a mýlit se je lidské. Ale stavět se k problému Vaším způsobem je až moc české a nic tím nezískáte. Možná jste dostala pár chudáků, co neměli sílu to řešit, ale právě za ně JÁ MUSÍM !

      Naposledy věřím, že se rozumně dohodneme, protože já jsem tvor velmi optimistický, spokojený a někdy až moc tolerantní - a když je něčeho moc i na mě, je to už co říct ! Očekávám Vaše stanovisko, vánoční lhůta vypršela, zásilky jste odeslala, tak si na mě jistě najdete konečně čas...

                                          Se soudružským pozdravem Renáta Altmanová.“

      No a těšila jsem se, že se Janička s.r.o. probere a napraví omyl, který určitě vzniknul nedopatřením a čirou náhodou, protože na stránkách píše, že podniká od roku devadesát devět a to už je pomalu na nějaký ocenění, že jo ? Jsou ještě nějaké diplomy za skvěle odváděnou práci ? Sem s jedním, pošlu ho zrovna v tom balíčku s vraceným zbožím ! Těšila jsem se, že Janička s.r.o. ocení mé bezbřehé pochopení pro fakt, že mýlit se je lidské, protože zaměnit si červenou barvu s modrou, nebo v hnědém podkladu spirály s kostičkama, to je přeci tak snadné, to se překoukne každej, to je hned, na to nemusí mít někdo hned podprůměrné IQ, nebo úmysly šálit zákazníky, přece J

      Ale Janička s r o . vůbec neví, která bije a tak mě napadlo, jestli ona to nejspíš nebude nějaká kámoška Zdeňka Izera a dělá pro něj skrytou kameru, protože ten chlápek má fakt Boží a nevšední humor, že člověk kolikrát až žasne, jak neskutečný věci udělá z těch úplně skutečnejch – no znáte ho, řekněte sami ! Janička s.r.o. je asi pokračování pořadu TELEBAZAR (myslím si to i proto, že jsem nakonec přecijen zatnula zuby a sáhla si na prostěradla, co přiložila rádoby darem za mou objednávku a došlo mi, že tahle její „firma“ nesídlí příznačně právě ve STRAŠNICÍCH a v DĚTSKÉ ulici jen tak neopodstatněně) :-D

      No přišel mi mail, stručný a výstižný – s dovolením nakopíruji a vložím:

Dne 21.12.2012 22:08, Janička s.r.o napsal:

> Dobrý večer, obratte se na slevový portál, kde jste voucher

> zakoupila, at Vám vrátí platbu nazpět, s pozdravem Silvestrovské

> číslo.-)

 

      Ano, Janičko, obrátím, nejen tam, děkuji za radu, tohle by mě vážně nenapadlo, budou tam z vás mít skutečnou radost J A omlouvám se Zdeňkovi za můj drsný humor, samozřejmě vím, že pracuje jen s kvalitním materiálem, tohle byla Silvestrovská recese ;-)

 

      A vám všem, co nás rádi čtete a všem vašim blízkým, přeju krásného Silvestra, ničím nerušený spánek po bujarých oslavách a v dalším roce ať potkáváte jen samé štěstí ! Šťastný člověk totiž neubližuje, ale naopak je svou radostí nakažlivej J Končí tak trochu rtuťovitej rok 2012, jak s oblibou říká moje báječná kamarádka Světlaňka a já z celého srdce doufám pro nás pro všechny, že ta magická třináctka přinese úplně všechno, co jsme zatím marně hledali ! ! !

 

S láskou Vaše Altmanka, lidičky :-)

 

Naposledy 2012 ;-)

 

Nalaďte si Fénixe právě teď:

 

http://fenixradio.net/online-vysilani.php

Autor: Thomas Aligher | pondělí 31.12.2012 8:30 | karma článku: 10,43 | přečteno: 1055x
  • Další články autora

Thomas Aligher

Máte v rodině talent?

Kolem nás je tak obrovské množství dramatických kroužků, také volnočasových hereckých táborů a někdy opravdu za šílené částky placených kurzů. Máte v rodině talent? Udělejte víc než jen hraní na hraní...:-)

6.4.2024 v 14:47 | Karma: 0 | Přečteno: 0x | Pozvánky, akce

Thomas Aligher

Zálety s Jitkou ( Záboří )

Jitka Šebková se rozhodla udělat velký krok. Není ani herec, není ani moderátorka, ale miluje zajímavá a krásná místa stejně tak i cestování. Máte chuť vyrazit někam, kde se bude nádherně cítit i vaše rodina?

9.9.2023 v 10:00 | Karma: 0 | Přečteno: 26x | Diskuse| Cestování

Thomas Aligher

Královna bílého srdce...

Ležíš právě teď na vozíku a vnímáš jen velkou spoustu světel na stropech všech míst. Žádná oblaka, žádné radosti života, jen věříš ve smysl, který to všechno možná dává. Náhle jsi nahatým skromným Adamem jenž věří...

28.2.2023 v 15:28 | Karma: 0 | Přečteno: 82x | Diskuse| Ona

Thomas Aligher

Káčo, ještě prosím lítej!

Pojďme spolu na stage, kde se připravuje víkendové vystoupení plné empatií, citů, lidskostí, ale také chyb a malých přešlapů. Zkusme společně otevřít svá srdce nehledat nedostatky, ale raději nabídnout pochopení a uznání.

5.11.2021 v 17:37 | Karma: 3,63 | Přečteno: 152x | Diskuse| Ona

Thomas Aligher

EL-DÉ-EN

Každý den neúprosně odpočítává čas,kdy mládí předá vládu silnějšímu stáří. Náhle přicházejí nezvané tvary, kterým se říká vrásky a v zrcadlech nás trošku děsí šedých vlasů stín.

18.1.2020 v 15:53 | Karma: 2,80 | Přečteno: 90x | Diskuse| Ostatní

Thomas Aligher

Správná dáma nic neodpustí!

Ahoj můj čtenáři! Říkají mi,Věruno...ale to je jenom manévrovací postoj těch ostatních hlupáků! Když vám poprvé podám ruku, tak mírně sklopím svá něžná víčka s fakticky značkovou řasenkou a řeknu : Věra Vařechová a zatím si tykat

14.6.2019 v 8:00 | Karma: 0 | Přečteno: 39x | Diskuse| Společnost

Thomas Aligher

Odběr krve

Vážení čtenáři, neumíte si ani představit,jak se zdánlivě banální odběr krve může stát obrovskou aktivitou, která vás poničí na několik dalších hodin.

11.6.2019 v 8:15 | Karma: 0 | Přečteno: 17x | Diskuse| Společnost

Thomas Aligher

Zdravotní sestra není mrcha!

Světla v pokoji se pomalu mění ještě před chvilkou byla hluboká noc, ale teď uzavírá noc s ránem příměří.

23.5.2019 v 9:00 | Karma: 0 | Přečteno: 36x | Diskuse| Společnost

Thomas Aligher

Jak jsem čistil hlavu ( den 1.)

Tak se tak nějak stalo, že sedíme u piva a povídáme si o tom, kde kdo už letos byl a kam se kdo chystá.

3.2.2018 v 12:45 | Karma: 11,57 | Přečteno: 265x | Diskuse| Liberec

Thomas Aligher

Ledový Sen

Byl jednou jeden medvídek,který se jmenoval Míša.Jeho kamarádi lišák Mazánek a srneček Parůžek mu vyprávěli o tom,že když byli ještě malincí,byla zima a venku byla nějaká hmota.

14.12.2017 v 12:12 | Karma: 7,23 | Přečteno: 184x | Poezie a próza

Thomas Aligher

Mikulovský kraj

Je čas vydat se prozkoumat, jaké je tento rok víno. Roky jsem jezdil do oblasti Velkých Bílovic, kde je naprosto úžasná příroda. Kolem mnoho vinic, stezek na procházku, výhledů a též krásné sklípky, které lemují uličky.

26.11.2017 v 14:40 | Karma: 14,00 | Přečteno: 362x | Diskuse| Cestování

Thomas Aligher

Lidské chyby

“Chybovat je lidské, odpouštět božské“ Každý z nás chybuje a nezáleží na barvě naší pleti, na věku, profesi či značce našeho automobilu. Denně se dopouštíme stovky a tisíce chyb. Malých nepodstatných chybiček či fatálních selhání,

4.4.2017 v 13:15 | Karma: 16,18 | Přečteno: 581x | Společnost

Thomas Aligher

Náš Český poklad Aťka

Určitě taky míváte chuť se vrátit zpátky. Já bych rád zase zažil nedělní ráno, když mi kolem osmé hodiny udělala maminka kakao, připravila rohlík s máslem a oznámila: "Jdu vařit a ty si pust televizi, bude tam Studio Kamarád".

20.3.2017 v 16:45 | Karma: 16,65 | Přečteno: 410x | Kultura

Thomas Aligher

Aťka Janoušková slaví narozeniny

Vzpomínám si, že jako malý kluk jsem byl velkým milovníkem animovaných pohádek, a každé víkendové ráno jsem proto zasvětil sledování televize.

16.3.2017 v 9:00 | Karma: 23,25 | Přečteno: 782x | Společnost

Thomas Aligher

Josef Lada

Milí čtenáři, když jsem se dnes probudil a chvíli jen tak zasněně koukal do stropních obkladů, začaly se mi v hlavě množit myšlenky týkající se pohádek (nejspíš na mě začíná působit vánoční atmosféra).

17.12.2016 v 11:15 | Karma: 22,49 | Přečteno: 1033x | Diskuse| Společnost

Thomas Aligher

Advent a jeho tradice

Milí čtenáři, když roztáhnete žaluzie a podíváte se ze svých domovů z okna ven, co vás zaujme jako první? Nenapadá vás nic? Tak se ještě chvíli "kochejte".... A co teď?

29.11.2016 v 9:00 | Karma: 10,79 | Přečteno: 218x | Diskuse| Ona

Thomas Aligher

Hana nebo Carmen?

Koncem 19. století až do 80. let 20. století byly populární a zároveň nejrozšířenější nosiče zvukového záznamu gramofonové desky.

24.10.2016 v 9:00 | Karma: 10,75 | Přečteno: 357x | Diskuse| Kultura

Thomas Aligher

Vltavo, Vltavo

Rok se s rokem sešel a opět hlasujeme, kterou že to řeku pojedeme. Modlení nezabralo a vyhrává Vltava.

14.10.2016 v 9:00 | Karma: 8,60 | Přečteno: 171x | Diskuse| Cestování

Thomas Aligher

Sny

Každý z nás, den co den nebo spíše noc co noc, prožije nějaký zajímavý sen. Je natolik reálný, že mnohdy nedokážeme rozeznat, zda – li se jedná jen o sen nebo o realitu.

10.10.2016 v 9:00 | Karma: 6,95 | Přečteno: 114x | Diskuse| Společnost

Thomas Aligher

Mládí nebo stáří

Co myslíte, je podle vás lepší být mladší nebo starší? Když se nad tím zamýšlím, oboje přináší, stejně jako vše ostatní, ty lepší a i ty horší stránky.

3.10.2016 v 9:35 | Karma: 16,40 | Přečteno: 248x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 141
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 753x
Každý den se může ukázat paprsek něčeho nového a zajímavého .

https://www.facebook.com/thomasaligher2023

 

 

 

Seznam rubrik