Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kvůli pohodlnému spánku nakonec člověk strachy nespí :-D

Tak vám nevím, nějak mě popadla mánie zkvalitnit nám spánek a už asi dva měsíce brouzdám po internetu a pátrám, kde nakoupit za skvělou cenu ještě skvělejší lůžkoviny. Tu akce, tam akce, tady tohle, támhle tohleto, no lidi - oči mi přecházely z těch vzorů a barev prostěradel a povlečení a jeden nevěděl, co dřív !

Z nápadu se stal koníček, z koníčku posedlost a z posedlosti statistika, protože se ze mě během krátké chvíle stal odborník na slovo vzatý a dokonce jsem si sestavila žebříček úspěšnosti několika e-shopů, abych pro příště věděla, kam se vrátit a kam pro Boha fakt už nikdy ne ! (Kdo by měl zájem, pošlu seznam mailem, ale co zmínit nezapomenu jsou http://www.piseckeluzkoviny.com a pak ještě http://www.vyprodejskladu.eu - MONUMENTÁLNÍ přístup, rychlost, ceny i výběr a můžu-li posoudit, spinkat budeme fakt jako by pro ně makal sám velký bourec morušový ! ! !). Zkušeností bylo habaděj, ale kdo nás čte pravidelně, ten už asi tuší, že si zase vezmu na mušku tu nejpikantnější ;-)

         Kdo z vás taky otevírá eRmaily za padíka, tak bude znát Berslevu.cz. Báječná věc, tyhle nabídky ! Většinou to jen přelítnu očima a smáznu, ale no nevybaflo na mě povlečení ? Ha ! To bude nějaký zázrak ! Kvalitní, české, z nežehlící bavlny, z osmi stovek na tři a když jako koupíte dvě, tak dostanete dárek - prostěradlo na dvoulůžko zdarma ! No vám by to nevyrazilo dech ? Mě jo... !

         Říkám si : Za šest stoveček komplet letiště, no nekup to ! Rychlá konzultace s kamarádkou, co máme společnou pupeční šňůru a jelikož sdílí mé nadšení a chce taky, už datluju objednávku voucherů, aby nám to náhodou někdo nevykoupil :-) Takže čtyři kousíčky, prosím, děkuji velice - no jasně, zaplatím to hned z účtu, úžasná spolupráce !

         Malou vadou na kráse u takových nákupů bývá fakt, že dokud nemáte kód voucheru, nedostanete se do kompletní nabídky daného obchodu, ale fotky v nabídce jsou víc, než lákavé, takže děj se vůle Boží !  Během dvou dnů už vítězně třímám čtyři vouchery a těším se, až nahlédnu pod pokličku webovek e-shopu Janička s.r.o. (http://janicka-s-r-o-ceske-povleceni.webnode.cz). Prý tu mají na výběr  z více než třiceti barev a vzorů, no to bude pastva pro oko ! ...Nebo ne ? ? ?

...No, tak to není třicet, to asi né, sotva dvacet, když přimhouřím své slepé matematické oko... ale neva, vypadá to hezky. Tak jaké objednáme ? Teda spíš... jak se to... kde se... co se tu... ? ! Zmatek. Vracím se na stránky Berslevu.cz a zkoumám jejich propagaci důsledně. No fakt, tak v nabídce je asi dvanáct druhů a ještě tak divně nafocených a očíslovaných... Koukám, koukám a dole je diskuze.

         "Může mi někdo říct, co to je NEŽEHLÍCÍ BAVLNA ? To jsem ještě neviděla, aby se bavlna nežehlila, děkuji !" píše tam někdo. A někdo i odpovídá (dle mého soudu někdo z obchodu Janička s.r.o.) : "Nežehlící bavlna je materiál, který stačí při vyprání napnout na šňůru tak, aby se pak povlečení nemuselo žehlit..." :-D No, tak to je v tom případě bavlna nežehlící vždy, páč já tak věším všechno prádlo, aby měl Pan Žehlička co nejdelší prázdniny :-D

         Další téma : "Povlečení je na fotkách hezké, škoda ale, že ty fotky nejsou větší a není to přehlednější..." Zde se chopil odpovědi přímo portál Berlevu.cz : "Řešíme toto už s majitelem obchodu, je to vážně nevyhovující, omlouváme se..."

         Ale toto je zajímavé ! "Docela bych si zde i nakoupila," píše smutná zákaznice. "Ale odradilo mě poštovné. Počítají si stovku za jednu položku, no to je strašný !" Reakce : "No někdo to prostěradlo zdarma zaplatit musí !" A jiná : "Objednala bych si i troje povlečení, ale s tímhle poštovným se to vůbec nevyplatí !" A já jen žasnu. To né, to tak není, že ne ? Mám čtvero povlečení a dvě prostěradla, to jako za 600 KáČé poštovnýho, jo ?

         Veškeré další příspěvky se motaly kol této věci a já začala pátrat, jak to tedy je. Nikde nic moc kontaktů k dohledání, překvapilo mě, že i objednávky se dělají po telefonu - to v tom musí mít Janička s.r.o. pěknej guláš a segedín to nebude ! Cinknu si na Berslevu.cz a snad mi poradí, co s tím. Stručně vysvětluju situaci a sympatická asistentka mě uklidnila, že kdyby byly potíže, vrátí mi za vouchery peníze zpět, ale že s poštovným nic neudělá a ať se zeptám přímo v tom e-shopu a dám jim vědět - stojí přeci jen o spokojené zákazníky a nechtějí, aby jim to někdo kazil !

         Dostala jsem ještě správný telefon a tak volám... "Dobrý den, chtěla jsem se zeptat - koupila jsem si čtyři vouchery na vaše povlečení. A teď jsem našla informace, že prý se platí nějaké zvláštní poštovné, je to tak ?" "No, poštovné je 98 Korun za jednu věc, to je tak akorát, ne ?" povídá mi Janička s.r.o. "Víte, já bych chtěla ale čtyři kusy a mám dostat ještě dárek - dvě prostěradla, to je celkem šest kusů, šest stovek, to se mi zdá trochu moc...?" "No jo, paní, ale my to máme v takový slevě, že už z toho takhle skoro nic nemáme, tak co mám jako dělat ? ? ?" téměř pláče Janička s.r.o.

         Víte, to Janička s.r.o. pořád opakuju proto, že paní se nikdy jinak nepředstavila a i v mailech se podepisuje výhradně takto. Nicméně - dost mě šokovalo, co řekla ! Bože, tak proč to dává ve slevě, když z toho nic nemá ? Notabene proč pak fňuká zákazníkům do telefonu ? To je legrační :-)

         Povídám jí : "To je moc hezký způsob, jak si slevu vynahradit, děkuji za vaše obchodní tajemství, ale podle mě je to přitažené za vlasy, to si raději za ty zaplacené vouchery nakoupím v jiném e-shopu..." "No a kolik myslíte, že by to poštovný mělo teda bejt ?" slyším z druhé strany "drátu". Povídám jí : "Podívejte se, mám četnou zkušenost i s tím, že když zaplatím zboží předem, tak si firma poštovný jednoduše naúčtuje přímo na poště po zvážení balíku na dobírku a doplácím při převzetí balíku jen to poštovný, rozumíte ?" Asi nerozuměla, protože mohutně vzdychla a poraženecky navrhla : "Tak aspoň dvě poštovný za celej ten váš balík, jo ? Pošlete mi 196 Korun na účet a až to dorazí, pošlu já vám zboží..."

         V rychlosti přemýšlím, kolik tak může vážit moje objednávka a jestli je 196 Kaček cena adekvátní, ale tak nějak myslím, že plus mínus by to mohlo být a tak souhlasím. "Dobrá, je pátek, já to pošlu hned a v pondělí to tam máte, O.K. ?" "A hoďte mi tu objednávku do mailu," navrhuje Janička s.r.o. Což vzápětí také dělám.

         Odeslala jsem peníze, mail s objednávkou a během půl hodinky mám odpověď : S dovolením kopíruji z mailu, pro lepší identitu :-)

Dne 09.11.2012 19:41, ceskekvalitnipovleceni@seznam.cz napsal:

 Děkuji za objednávku, zboží zašleme do 30dnů, s pozdravem Janička s.r.o.

       Vyděsila mě ta dodací lhůta, proto odpovídám :

 Dobrý večer !

 Do TŘICETI DNŮ ? ? ? Páni, tak to jsem také ještě nezažila...

Trochu mě to mrzí, já musela vše zaplatit HNED a Vy máte takové

lhůty...

 No, budiž, co už teď nadělám, ale upřímně mohu říct, že jsem poněkud v

 šoku a to celkově. Doufám, že alespoň zboží bude opravdu "české kvalitní

 povlečení"...

Nezbývá, než doufat, že DO 30ti dnů může ještě stále znamenat i za

 týden, protože to je jedno "překvapení" za druhým.

 Přeji opravdu hodně štěstí v obchodování !

R.A.

         A Janička s.r.o. na to :

Dne 09.11.2012 21:21, ceskekvalitnipovleceni@seznam.cz napsal:

 Dobrý večer, máme to v obchodních podmínkách, ale zboží bývá

zpravydla do týdne. To je jen v případě nějakého viprodaného vzoru,

aby ho stačili dodat výrobci. s pozdravem Janička s.r.o.

         Tak to se mi ulevilo... Člověk aby všechno zaplatil nejlíp včera, ale na zboží aby čekal MĚSÍC ? ! S láskou vzpomínám na všechny ty e-shopy, se kterými jsem byla tak spokojená a povlečení mi posílali do dvou dnů... !

         Víte, jak to je s časem. Letí, ani nemrknete. A mě najednou došlo, že je to už 17 dní, co jsem ty krásné věci objednávala a nic ! Že ani vlastně neví, JESTLI a NAKOLIK jsou krásné... A tak jsem sedla a napsala :

Dobrý den,

ráda bych se jen ujistila, že je s mou objednávkou vše v pořádku ?

 Děkuji za průběžné info...

 Renáta.

         Během chvilky přistála odpověď :

Ano, vše je v pořádku, zasíláme postupně. Děkuji Janička s.r.o.

         Dobrá tedy, měsíc to ještě přecijen není, vyčkám... Čekala jsem dalších 13 dní a hádejte ! Správně, N I C :-D  A tak sedám znovu k mailu a ptám se, co je tedy s mým bavlněným spánkem, který se nežehlí ? ? ? A svěřuji se Janičce s.r.o., jak je mi podivné, že lhůta 30ti dní, kterou mají uvedenou v obchodních podmínkách (ale přitom to bývá do týdne !), končí a já stále musím spát v povlečení z juty :-D A až po několika hodinách jsem se dozvěděla, že :

Dne 06.12.2012 01:08, ceskekvalitnipovleceni@seznam.cz napsal:

Dobrý večer, všechny zásilky budou vyřízeny do Vánoc, jak je uvedeno v akci, nic

 podivného na tom není, děkuji Janička s.r.o.

         Ale no tak, Janičko ! Copak to zase vymýšlíte ? ? ? A naposledy odpovídám :

 Dobrý den !

Ne, do vánoc, Janičko s.r.o. Jak jste sama uvedla, do 30ti dnů ! A to

 je za tři dny. Dle Vašich slov - máte to v obchodních podmínkách, ale

 zpravidla to bývá do týdne, že ? Už jen to je podivné !

 Očekávám zboží do 9.12.2012, jak je uvedeno ve Vašich obchodních

 podmínkách, nebo peníze zpět na účtě. Sleduji diskuze a moře otázek kol

 Vašeho obchodu a proto raději trvám na svém, jelikož člověk dneska nikdy

neví.

Hezký den !

 R.A.

        No a devátého bylo včera... a nic, ani odpověď na mé obavy... Tak nevím, jak to s náma Janička s.r.o. myslí, ale jedno vysvětlení možná mám ! Ona kýžená "nežehlící bavlna", jo - nebude vono to tak, že co nemáte, nebudete zákonitě moct ani žehlit ? :-D Taková ta jitrnice, kterou svět neviděl ! ! ! :-D Ale né ! To už jsem ošklivá a česky pesimistická ! Já věřím v úplně jinou pohádku...

         ...Znáte tu Krteček a kalhotky ? Jak chudák hlodaveček nesmiřitelně toužil po kalhotkách s kapsami... a tak šel světem, aby je získal a ptal se všude a všech, jak takové ušít... tak jestli ona Janička s.r.o. chudák teď někde v těch mrazech neběhá a nesází len, kterej se pak, vůbec, ale vůbec nežehlí... ? ? ?

 

S láskou Vaše Altmanka, lidičky :-)

2012

Nalaďte si Fénixe právě teď:

http://fenixradio.net/online-vysilani.php

 

Autor: Thomas Aligher | pondělí 10.12.2012 8:30 | karma článku: 12,04 | přečteno: 992x
  • Další články autora

Thomas Aligher

Máte v rodině talent?

Kolem nás je tak obrovské množství dramatických kroužků, také volnočasových hereckých táborů a někdy opravdu za šílené částky placených kurzů. Máte v rodině talent? Udělejte víc než jen hraní na hraní...:-)

6.4.2024 v 14:47 | Karma: 0 | Přečteno: 0x | Pozvánky, akce

Thomas Aligher

Zálety s Jitkou ( Záboří )

Jitka Šebková se rozhodla udělat velký krok. Není ani herec, není ani moderátorka, ale miluje zajímavá a krásná místa stejně tak i cestování. Máte chuť vyrazit někam, kde se bude nádherně cítit i vaše rodina?

9.9.2023 v 10:00 | Karma: 0 | Přečteno: 26x | Diskuse| Cestování

Thomas Aligher

Královna bílého srdce...

Ležíš právě teď na vozíku a vnímáš jen velkou spoustu světel na stropech všech míst. Žádná oblaka, žádné radosti života, jen věříš ve smysl, který to všechno možná dává. Náhle jsi nahatým skromným Adamem jenž věří...

28.2.2023 v 15:28 | Karma: 0 | Přečteno: 82x | Diskuse| Ona

Thomas Aligher

Káčo, ještě prosím lítej!

Pojďme spolu na stage, kde se připravuje víkendové vystoupení plné empatií, citů, lidskostí, ale také chyb a malých přešlapů. Zkusme společně otevřít svá srdce nehledat nedostatky, ale raději nabídnout pochopení a uznání.

5.11.2021 v 17:37 | Karma: 3,63 | Přečteno: 152x | Diskuse| Ona

Thomas Aligher

EL-DÉ-EN

Každý den neúprosně odpočítává čas,kdy mládí předá vládu silnějšímu stáří. Náhle přicházejí nezvané tvary, kterým se říká vrásky a v zrcadlech nás trošku děsí šedých vlasů stín.

18.1.2020 v 15:53 | Karma: 2,80 | Přečteno: 90x | Diskuse| Ostatní

Thomas Aligher

Správná dáma nic neodpustí!

Ahoj můj čtenáři! Říkají mi,Věruno...ale to je jenom manévrovací postoj těch ostatních hlupáků! Když vám poprvé podám ruku, tak mírně sklopím svá něžná víčka s fakticky značkovou řasenkou a řeknu : Věra Vařechová a zatím si tykat

14.6.2019 v 8:00 | Karma: 0 | Přečteno: 39x | Diskuse| Společnost

Thomas Aligher

Odběr krve

Vážení čtenáři, neumíte si ani představit,jak se zdánlivě banální odběr krve může stát obrovskou aktivitou, která vás poničí na několik dalších hodin.

11.6.2019 v 8:15 | Karma: 0 | Přečteno: 17x | Diskuse| Společnost

Thomas Aligher

Zdravotní sestra není mrcha!

Světla v pokoji se pomalu mění ještě před chvilkou byla hluboká noc, ale teď uzavírá noc s ránem příměří.

23.5.2019 v 9:00 | Karma: 0 | Přečteno: 36x | Diskuse| Společnost

Thomas Aligher

Jak jsem čistil hlavu ( den 1.)

Tak se tak nějak stalo, že sedíme u piva a povídáme si o tom, kde kdo už letos byl a kam se kdo chystá.

3.2.2018 v 12:45 | Karma: 11,57 | Přečteno: 265x | Diskuse| Liberec

Thomas Aligher

Ledový Sen

Byl jednou jeden medvídek,který se jmenoval Míša.Jeho kamarádi lišák Mazánek a srneček Parůžek mu vyprávěli o tom,že když byli ještě malincí,byla zima a venku byla nějaká hmota.

14.12.2017 v 12:12 | Karma: 7,23 | Přečteno: 184x | Poezie a próza

Thomas Aligher

Mikulovský kraj

Je čas vydat se prozkoumat, jaké je tento rok víno. Roky jsem jezdil do oblasti Velkých Bílovic, kde je naprosto úžasná příroda. Kolem mnoho vinic, stezek na procházku, výhledů a též krásné sklípky, které lemují uličky.

26.11.2017 v 14:40 | Karma: 14,00 | Přečteno: 362x | Diskuse| Cestování

Thomas Aligher

Lidské chyby

“Chybovat je lidské, odpouštět božské“ Každý z nás chybuje a nezáleží na barvě naší pleti, na věku, profesi či značce našeho automobilu. Denně se dopouštíme stovky a tisíce chyb. Malých nepodstatných chybiček či fatálních selhání,

4.4.2017 v 13:15 | Karma: 16,18 | Přečteno: 581x | Společnost

Thomas Aligher

Náš Český poklad Aťka

Určitě taky míváte chuť se vrátit zpátky. Já bych rád zase zažil nedělní ráno, když mi kolem osmé hodiny udělala maminka kakao, připravila rohlík s máslem a oznámila: "Jdu vařit a ty si pust televizi, bude tam Studio Kamarád".

20.3.2017 v 16:45 | Karma: 16,65 | Přečteno: 410x | Kultura

Thomas Aligher

Aťka Janoušková slaví narozeniny

Vzpomínám si, že jako malý kluk jsem byl velkým milovníkem animovaných pohádek, a každé víkendové ráno jsem proto zasvětil sledování televize.

16.3.2017 v 9:00 | Karma: 23,25 | Přečteno: 782x | Společnost

Thomas Aligher

Josef Lada

Milí čtenáři, když jsem se dnes probudil a chvíli jen tak zasněně koukal do stropních obkladů, začaly se mi v hlavě množit myšlenky týkající se pohádek (nejspíš na mě začíná působit vánoční atmosféra).

17.12.2016 v 11:15 | Karma: 22,49 | Přečteno: 1033x | Diskuse| Společnost

Thomas Aligher

Advent a jeho tradice

Milí čtenáři, když roztáhnete žaluzie a podíváte se ze svých domovů z okna ven, co vás zaujme jako první? Nenapadá vás nic? Tak se ještě chvíli "kochejte".... A co teď?

29.11.2016 v 9:00 | Karma: 10,79 | Přečteno: 218x | Diskuse| Ona

Thomas Aligher

Hana nebo Carmen?

Koncem 19. století až do 80. let 20. století byly populární a zároveň nejrozšířenější nosiče zvukového záznamu gramofonové desky.

24.10.2016 v 9:00 | Karma: 10,75 | Přečteno: 357x | Diskuse| Kultura

Thomas Aligher

Vltavo, Vltavo

Rok se s rokem sešel a opět hlasujeme, kterou že to řeku pojedeme. Modlení nezabralo a vyhrává Vltava.

14.10.2016 v 9:00 | Karma: 8,60 | Přečteno: 171x | Diskuse| Cestování

Thomas Aligher

Sny

Každý z nás, den co den nebo spíše noc co noc, prožije nějaký zajímavý sen. Je natolik reálný, že mnohdy nedokážeme rozeznat, zda – li se jedná jen o sen nebo o realitu.

10.10.2016 v 9:00 | Karma: 6,95 | Přečteno: 114x | Diskuse| Společnost

Thomas Aligher

Mládí nebo stáří

Co myslíte, je podle vás lepší být mladší nebo starší? Když se nad tím zamýšlím, oboje přináší, stejně jako vše ostatní, ty lepší a i ty horší stránky.

3.10.2016 v 9:35 | Karma: 16,40 | Přečteno: 248x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 141
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 753x
Každý den se může ukázat paprsek něčeho nového a zajímavého .

https://www.facebook.com/thomasaligher2023

 

 

 

Seznam rubrik