Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Měla jsem vlastní zámek i s princem

To byl zase víkend. Když jsem se vracela ze srazu v Praze, málem jsem propásla vystoupení z vlaku a mohla se klidně probudit v Drážďanech, kdo by takové šanci odolal? Neděli jsem zase celou proválela mezi učebnicemi, holt prázdniny už jsou definitivně v tahu. To, co následovalo po víkendu, bylo jiného rázu. Začneme ale pěkně od začátku.

Kdo by to neznal. V klídku si spíte, v pokoji je ještě šero, všude kolem ticho a vaše mysl tone ve snových příbězích, které by vydaly na několikadílný román – zaručeně bestseller! Pak ale přijde vyrušení - na budíku naskočí osudové číslo, a pokojem se rozezní pronikavý jekot. Takové bylo pondělní ráno, ostatně jako každé jiné všední ráno. Stejná nechuť při potácení se do kuchyně na snídani, touha se zase zachumlat do vyhřáté postele a spát dál. Ale co se dalo dělat - za pár hodin začínala škola, a tu jako pilná studentka zkrátka propást nemůžu. Po přibližně osmi hodinách se mi ale nálada prudce zvedla – čekala mě činnost mnohem zábavnější než monotónní školní hodiny. Už když jsem vcházela do domu, kde se jinak normálně uvelebím na židli a jdu vysílat, cítila jsem napětí z toho, co a kdo mě čeká.

Po vstupu do kuchyně jsem kromě Luboše, který se neúspěšně snažil upoutat pozornost malé Terezky dozorující, zda všechno probíhá podle plánu - zajímavé, mě si ta malá oblíbila hned! – spatřila i svého budoucího prince Tomáše Vallu. Následovalo rychlé vzájemné seznamování, líčení se, načež se nás pět i s párem šatů muselo nasoukat do mrňavé Felicie. Do kufru naštěstí nikdo nemusel, nebo spíše nemohl, ten totiž zabrala technika potřebná pro natáčení. Natěsnaní v autě jsme tedy vyrazili. Cesta uběhla rychle, nikde jsme se s nikým nesrazili a celí dorazili až před bránu

areálu nádherného Libochovického zámku. Následovalo přivítání s panem kastelánem a hnedka jsme v jeho doprovodu vyrazili do útrob zámku. Interiér jsme si ale moc dlouho prohlížet nemohli - tedy minimálně já ne - neboť byl čas natáčet. Navlékli na mě šaty, které jsem důvěrně (ne)snášela už z minulého klipu, rozsvítili světla a šlo se natáčet. Během čtyř hodin jsme prošli několik krásně dobově vybavených místností - až někdy zamíříte do Libochovického zámku, určitě se musíte stavit ve zdejší knihovně, která rozhodně stojí za pohled - a já jsem se hodila do svatebního, tedy do krásně bílých šatů s vlečkou. Při natáčení jsem se vskutku cítila jako princezna, která měla i vlastního prince, kterého sice málem přetrhlo, když mě musel vzít do náruče a točit se mnou, ale přežil to.

         Libochovický zámek jsem opouštěla se smíšenými pocity. Vznešené

prostory zámku ve mně zanechaly krásné a vznešené dojmy, ale na druhou stranu jsem se ujistila, že princezny to v dávných dobách neměly lehké a asi to nemají lehké ani dnes. Já byla vyřízená jen z těch lehkých šatů, zatímco kdysi princezny nosily ještě kovové konstrukce a umělé účesy... Jsem tedy ráda, že žiju době, kdy se na zámek můžu podívat jen v džínách. Mimochodem, dámy, není to ale zas tak špatné stát se na čtyři hodiny princeznou.

         Tímto děkuji Libochovickému zámku za poskytnutí prostor pro natáčení a

svatebnímu salonu Barborka za půjčení nádherných svatebních šatů. A jaký je výsledek naší návštěvy v Libochovickém zámku? Inu, stačí se mrknout na http://fenixradio.net/videa.php

Karolína Slunečková

 

Autor: Thomas Aligher | pondělí 1.10.2012 7:17 | karma článku: 6,47 | přečteno: 641x
  • Další články autora

Thomas Aligher

Máte v rodině talent?

Kolem nás je tak obrovské množství dramatických kroužků, také volnočasových hereckých táborů a někdy opravdu za šílené částky placených kurzů. Máte v rodině talent? Udělejte víc než jen hraní na hraní...:-)

6.4.2024 v 14:47 | Karma: 0 | Přečteno: 0x | Pozvánky, akce

Thomas Aligher

Zálety s Jitkou ( Záboří )

Jitka Šebková se rozhodla udělat velký krok. Není ani herec, není ani moderátorka, ale miluje zajímavá a krásná místa stejně tak i cestování. Máte chuť vyrazit někam, kde se bude nádherně cítit i vaše rodina?

9.9.2023 v 10:00 | Karma: 0 | Přečteno: 26x | Diskuse| Cestování

Thomas Aligher

Královna bílého srdce...

Ležíš právě teď na vozíku a vnímáš jen velkou spoustu světel na stropech všech míst. Žádná oblaka, žádné radosti života, jen věříš ve smysl, který to všechno možná dává. Náhle jsi nahatým skromným Adamem jenž věří...

28.2.2023 v 15:28 | Karma: 0 | Přečteno: 82x | Diskuse| Ona

Thomas Aligher

Káčo, ještě prosím lítej!

Pojďme spolu na stage, kde se připravuje víkendové vystoupení plné empatií, citů, lidskostí, ale také chyb a malých přešlapů. Zkusme společně otevřít svá srdce nehledat nedostatky, ale raději nabídnout pochopení a uznání.

5.11.2021 v 17:37 | Karma: 3,63 | Přečteno: 152x | Diskuse| Ona

Thomas Aligher

EL-DÉ-EN

Každý den neúprosně odpočítává čas,kdy mládí předá vládu silnějšímu stáří. Náhle přicházejí nezvané tvary, kterým se říká vrásky a v zrcadlech nás trošku děsí šedých vlasů stín.

18.1.2020 v 15:53 | Karma: 2,80 | Přečteno: 90x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 141
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 753x
Každý den se může ukázat paprsek něčeho nového a zajímavého .

https://www.facebook.com/thomasaligher2023

 

 

 

Seznam rubrik