Thomas Aligher

Každý den se může ukázat paprsek něčeho nového a zajímavého .

https://www.facebook.com/thomasaligher2023

 

 

 
  • Počet článků 141
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 753x

Seznam rubrik

Thomas Aligher

Varování před novou zákeřnou nemocí !

Když se daří, tak se daří. Můžete mít naprosto úžasnej den, od rána slunce na nebi, po mráčku ani vidu, ani slechu... ačkoliv... mraky toho moc nenařvou, takže spíš jen vidu... jedna radostná událost střídá druhou, těšíte se z toho, jak vám to ten Vesmír krásně lajnuje... a pak se nestačíte ani otočit a prásk ! Kam se podělo Štěstí ? Kde je ta cesta, ta rovná, hladká, v symbióze s vašima ťápotama, kde je ten pytel šťastnejch souher ? Vystřídal ho pan Pech.

21.2.2013 v 13:00 | Karma: 14,15 | Přečteno: 1101x | Diskuse| Ostatní

Thomas Aligher

Jak zkrotit haj... děti, aneb KLID, MAMINKO !

Pro všechny, kteří zde teď čekáte nějaký nový psychologický poznatky ulehčující všechny vaše výchovný snahy, předesílám, že toto není v žádným případě pokus vám v něčem poradit, nýbrž zoufalé volání SOS o pomoc a naopak - teď poraďte vy mě... !

11.2.2013 v 8:30 | Karma: 24,45 | Přečteno: 1135x | Diskuse| Ostatní

Thomas Aligher

Jak jsem se stal pověrčivým

Můj život ubíhal celkem hladce, bez vnějších nadpřirozených vlivů a vjemů a v podstatě mi nic nescházelo. Žil jsem, jedl jsem, pil jsem, v klidu spal, o něco méně v klidu se probouzel (protože se mi nechtělo), užíval jsem si krás přírody a všech dobrých skutků, co mě denně potkávaly... až do té doby, než se k nám nastěhovala babička...

4.2.2013 v 8:30 | Karma: 11,00 | Přečteno: 1023x | Diskuse| Ostatní

Thomas Aligher

Moje první volby aneb jak to všechno dopadlo

Letos nás potkala první přímá volba prezidenta a tak jsme to měli všechno ve svých rukou. Pro mě to byly úplně první volby v životě a tak jsem byla hodně rozpačitá z toho, koho vlastně volit? Spolu s mými rodiči jsme sledovali kandidáty a přemýšleli o tom, komu dáme svůj hlas. V televizi, tisku a ostatních médiích se objevovaly názory a cíle každého z uchazečů,důvody, proč se hlavou našeho státu má stát právě on.

28.1.2013 v 8:30 | Karma: 8,32 | Přečteno: 348x | Diskuse| Ostatní

Thomas Aligher

Na cestě za našimi sny

Bez ohledu na to, jak jste staří, jakou děláte práci, jací jste, nebo jak vypadáte, každý máme své sny. Každý z nás by proto měl snít své sny, nebo by neměl pro co žít. Myslím si, že co se týče tohohle tvrzení, je to svatá pravda.

26.1.2013 v 9:00 | Karma: 7,04 | Přečteno: 209x | Diskuse| Ostatní

Thomas Aligher

Politika – nejen můj zlej sen…

Dobré ráno, paní prezidentko," slyším jakoby z tunelu. Co ? Co to zas miláček mele ? "Jaká byla vaše první prezidentská noc ?" ptá se. Co to má s hlasem ? Nutím se pootevřít jedno oko, abych zjistila, co to vymejšlí. Bože ! Co je to za chlapa ?! Ve vteřině jsem probraná a sedím na posteli v pozoru. "Co-cože ?" koktám. "Jaká byla vaše první prezidentská noc ?" opakuje s robotickým úsměvem ten divnej vetřelec. Rozhlížím se kolem sebe a mimoděk se štípnu do ruky... se mi to zdá, ne ? Asi vypadám zmateně, protože vetřelec chápavě povídá : "Oslavy byly velkolepé, že ?"

16.1.2013 v 9:00 | Karma: 9,03 | Přečteno: 533x | Diskuse| Ostatní

Thomas Aligher

Jak se peče domácí štěstí

Moje babička říkávala, že muže dělá šťastným žena. Když podobná přísloví vzpomenu dnes, část žen povzdechne, že se od dob našich babiček nic nezměnilo, část si poklepe na čelo a část mne uvrhne na hranici ozdobeného posměšnou čepicí s nápisem MACHO.

7.1.2013 v 9:00 | Karma: 11,43 | Přečteno: 584x | Diskuse| Ostatní

Thomas Aligher

Svátek svaté rodiny

Součástí vánočních svátků slavených v křesťanském prostředí je svátek svaté rodiny. V tento den se více než kdy jindy doporučuje, aby bohoslužby navštěvovaly rodiny společně. A tak se do knězova kázání ozývají jak výkřiky dětí, které zkouší magickou ozvěnu kostela, tak také dětský smích i pláč. Častěji se to děje v tzv. živých farnostech, ale díky Bohu i za jeden takový dětský smích v téměř prázdných kostelích. Kdo zažil bohoslužbu pro rodiny, chápe, pro Vás, kdo jste nezažili, se to může stát jedním velkým doporučením, jak vyplnit vánoční svátky, pokud už by Vás nepobavili zaručení bavičové a pohádku života nepřivodili filmové pohádky. Rodina je aktuálně probíraným tématem, věčným námětem umělců i univerzálním prostředkem zlepšení společenských poměrů. Má tolik podob, kolik jich na světě je, bylo i bude. Nezbývá, než abych jí i já věnoval několik slov.

1.1.2013 v 9:30 | Karma: 9,49 | Přečteno: 1422x | Diskuse| Ostatní

Thomas Aligher

Klidný spánek II. - aneb jak úžasná story pokračova

Milí přátelé ! Příběh nákupu povlečení ala jaké svět neviděl jsme opustili ve fázi, kdy uběhla 30ti denní lhůta, kdy zboží musí dorazit k zákazníkovi a nic. To jsem ale netušila, jaké povyražení mě s touto zajisté solidní firmou... no... firmou... s touto paní ještě čeká. Jelikož jsem byla několikrát tázána, jak to všechno dopadlo, nebudu ztrácet čas psaním příspěvků do diskuze a povím vám to velice ráda na našem milovaném blogu...

31.12.2012 v 8:30 | Karma: 10,43 | Přečteno: 1055x | Diskuse| Ostatní

Thomas Aligher

Kvůli pohodlnému spánku nakonec člověk strachy nespí :-D

Tak vám nevím, nějak mě popadla mánie zkvalitnit nám spánek a už asi dva měsíce brouzdám po internetu a pátrám, kde nakoupit za skvělou cenu ještě skvělejší lůžkoviny. Tu akce, tam akce, tady tohle, támhle tohleto, no lidi - oči mi přecházely z těch vzorů a barev prostěradel a povlečení a jeden nevěděl, co dřív !

10.12.2012 v 8:30 | Karma: 12,04 | Přečteno: 992x | Diskuse| Ostatní

Thomas Aligher

Seznámení , zn : jsem sám, jsem Tvůj Stát

Na stole mi svítí jen malý kousek voskové svíce, která rozhodně nezapadá do velkých technologických výdobytků. Vedle moderních komunikačních vynálezů se můj zdroj hřejivého světla jistě cítí jako chudá příbuzná, která přijela v koňském povozu do New Yorku. Probírám se králem nejlepších přátelských dialogů netbookem, jehož křídla světových sítí mě zavedla na internet. Hledám odpovědi na otázky týkající se tématu, kterému bych rád porozuměl. Stát nás oškubal, státní rozpočet prošel, ať se Stát postará, Stát bude zvyšovat DPH, státní kasa je na dně, Stát má svátek. Kdo je to ten Stát? Tolik stížností a ošklivých komentářů na někoho, o kom vlastně ani nevím, jak vypadá?! To se musí změnit! Využívám všech vymožeností moderního světa, abych našel adresu, telefonní číslo nebo ICQ či skype na pana Státa. Jednoho to hledání opravdu unaví, svíčka pomalu dohořívá a já usínám na bílé klávesnici, možná budu mít na obličeji spousty písmenek, ale....ale to nevadí......

6.12.2012 v 8:30 | Karma: 8,68 | Přečteno: 1111x | Diskuse| Ostatní

Thomas Aligher

Hon na Ježíška, aneb ten pán něco ztratil ?

Kdykoliv otočím v kalendáři list na říjen, už se mi podvědomě kroutí platební karta v peněžence. Letos jsem to vzdala a řekla jsem si : Na co se budu nervovat ! Sednu a napíšu Ježíškovi ! Né pro sebe, samozřejmě, jsem už velká holka ! Ale proč by nemohl nanosit dárky, který pak já jenom jednoduše vezmu a položím pod stromeček a budu se kochat pohledem na mašličky a dětem budou zářit oči a já budu po očku sledovat, jestli je v tom barevným papíru fakt to, co jsem po Ježíškovi chtěla...

1.12.2012 v 8:30 | Karma: 9,46 | Přečteno: 1344x | Diskuse| Ostatní

Thomas Aligher

Koupit si psa je jediný způsob, jak si lze za peníze koupit lásku

Vždy jsem toužila mít psa. Dříve jsme měli Yorkšírského teriéra, Benjíka, o kterém jsem tvrdila, že to pes není. Maminka se mě ptala „A co to tedy je?“ „Veverka“ říkala jsem jako malá v naději, že pochopí, co mám na mysli. Byl moc malý, vzteklý a i přes to, že nám byl věrným společníkem po celé roky, já snila o dni, kdy budu mít velkého psího kamaráda. Všichni jsme ho ale samozřejmě měli rádi a dnes nám moc chybí.

26.11.2012 v 8:00 | Karma: 17,08 | Přečteno: 820x | Diskuse| Ostatní

Thomas Aligher

Fénix a maminky aneb mateřská dovolená není vězení

Nedávno rozhovor se zasloužilou moderátorkou a skvělou babičkou Mirkou, dnes rozhovor s benjamínkem rádia a úžasnou maminkou Alenou Bezchlebovou. Chvíli jsem si připadal jako v pasti, ale pak pochopíte, jak úžasná může být společnost žen. Co víc, tohle jsou ženy – moderátorky, a to už je něco. Pokud někdy trpíte pocitem, že vůbec nic nestíháte, což je například u mě jev, bez něhož si neumím představit běžný den, pak čtěte následující řádky jen na vlastní nebezpečí.

16.10.2012 v 8:00 | Karma: 6,24 | Přečteno: 932x | Diskuse| Ostatní

Thomas Aligher

Pokuta za malicherný vztek...

Každý den řeším nějaké situace. Tu se mi nelíbí to, tu zase tamto, tady mě rozčílí tohle, támhle vytočí tohleto a pořád dokola. Lamentuju : "Za co ? Proč já ? Co jsem komu udělala ?" a podobně. Nevím, jestli se to děje i vám, ale vždycky, když mám největší vztek, dostanu lekci. Aby jste tomu rozuměli... když mi třeba ujede autobus, nebo mě naštve soused, nebo zdraží můj oblíbený sýr a nebo se potýkám s úředními šimly, tak následuje pohlavek, abych se zase probrala a přestala řešit nesmysly, když v životě se může stát tolik, ale fakt tolik mnohem horších věcí !

7.10.2012 v 9:54 | Karma: 23,00 | Přečteno: 2244x | Diskuse| Ostatní

Thomas Aligher

Měla jsem vlastní zámek i s princem

To byl zase víkend. Když jsem se vracela ze srazu v Praze, málem jsem propásla vystoupení z vlaku a mohla se klidně probudit v Drážďanech, kdo by takové šanci odolal? Neděli jsem zase celou proválela mezi učebnicemi, holt prázdniny už jsou definitivně v tahu. To, co následovalo po víkendu, bylo jiného rázu. Začneme ale pěkně od začátku.

1.10.2012 v 7:17 | Karma: 6,47 | Přečteno: 641x | Diskuse| Ostatní

Thomas Aligher

„Co pít a s kým?“

Asi se vyplácí pít s rozumem a mírou (taky možná s Pavlem, Lukášem, Martinem a dalšími :-D). Ale je tu další školní rok, který se i mě opět týká a já znovu sbírám přátelství, úsměvy, vědomosti, poznatky, zkušenosti, poučení a rady do života, možná mi to moje rozumné pití asi tak úplně nebude vycházet. 10. září jsem se poprvé ocitla v anglické třídě pomaturitního studia. Z důvodu příjezdu z dovolené jsem nastoupila takhle pozdě.

24.9.2012 v 12:00 | Karma: 5,50 | Přečteno: 1217x | Diskuse| Ostatní

Thomas Aligher

Spontánní anketa nejmenších Čechů.

Nevím, co mě to napadlo, minulý týden se tak procházím po městě a řekla jsem si, že podniknu něco neobvyklého. Sedla jsem si na lavičku, sledovala hloučky lidí trousící se ulicemi a napadlo mě, že co hlava, to vlastně příběh. A že nikdo nemá tušení, co se pod jakým kloboukem skrývá za potíž, nebo radost, nebo tajemství, či nevyřčené úvahy. Co kštice, to originální osud. A začalo mě strašně bavit vymýšlet si ke každému obličeji jméno, původ, povolání a povahu.

17.9.2012 v 15:00 | Karma: 12,39 | Přečteno: 1109x | Diskuse| Ostatní

Thomas Aligher

Mlčeti zlato...?

"Stýská se mi, miláčku..." popsala Klára čtyřmi slovy všechno, co se jí momentálně honilo hlavou i duší a stručná SMSka odstartovala z jejího displeje, jako poštovní holub s neviditelnými křídly. Ještě zkontrolovala, jestli ta křídla zanechala stín v podobě kýžených osmi písmen ve tvaru DORUČENO a pak už se snažila zaměstnat své myšlenky prací. "Ach to léto ! To mi dá vždycky zabrat !" povzdechla si polohlasně. Letním láskám krade září kouzlo a spojené ruce odděluje jako radikální nůž. Kolikrát už se ptala sama sebe, jestli není moc stará na čekání, na odkládání a zdráhání se vykročit vstříc změnám, ale kolikrát si zároveň dokázala odpovědět ? Zatím pokaždé stejně : pokrčenými rameny. Těm nerozhodným kloubům už je dohromady 84 let a ještě pořád se krčí stejně rozpačitě, jako když jim bylo 36. A nepomohla ani jóga. Ještě párkrát uslyší "namasté" a zoufalstvím si dobrovolně depiluje řasy.

10.9.2012 v 14:00 | Karma: 12,62 | Přečteno: 2487x | Diskuse| Ostatní

Thomas Aligher

Mám raději frmol než stojaté vody

Jak naplnit život něčím jiným než vysedáváním před televizí, pletením ponožek a vařením teplých večeří? Máte pocit, že takový život má být? Rozhovor s Mirkou Šimralovou (54) vás přesvědčí, že život lze žít naplno i v době, kdy děti vyletěly z hnízda. Dvojnásobná babička stíhá domácnost a zaměstnání jako každá jiná, navíc ale moderuje pořady v internetovém rádiu a ještě sem tam pohlídá vnoučátka. A když nemůžou přijet, zajede za nimi s manželem.

28.8.2012 v 9:10 | Karma: 6,77 | Přečteno: 550x | Diskuse| Ostatní